Tuesday, November 25, 2008

Easter Skies



De Paste, 2008. Cind a fost Pastele, in aprilie, nu?

5 comments:

Adrian Popa said...

Imi place panorama, plina de cer cu formatiuni noroase. Dealtfel perioada asta rece a anului ne pune pe treaba cu relieful vazduhului ei. Let`s Rock! Te-am adaugat si eu!

Klawz said...

Hahaha, perioada rece, intr-adevar, numai ca nu cea de-acuma, fotografia e facuta in aprilie, de-aici si titlul. Ia ca o sa scriu si sub ea cind e facuta.

Adrian Popa said...

Daca ma crezi ca nici nu vazusem titilul, asa eram de odihnit...sau de patruns de materialul de blugi. Am intrat si pe Metalfan...nu stiam ca e acealsi Klawz....acum stiu...feliciari si pentru cealalta activitate..in rest s-a retinut in APRILIE, A.P.R.I.L.I.E... incerc sa elimin confuziile, cu toate ca ma furasera similitudinile cu panorama mea... Long Live

Adrian Popa said...

pune mai multe piese pe radioul ala ca mai sunt fani roacheri.

Klawz said...

Stai sa vad daca mai gasesc lista.