Wednesday, July 29, 2009

Mass Effect

Mass Effect e un RPG aparut in 2008 care te face sa-ti pese de "caracterul" pe care il creezi si modelezi, de la inceput - cind alegi sexul, configuratia fetei si un pic de biografie - pina la sfirsit - al meu, de fapt a mea, a ajuns un adevarat erou si a salvat Galaxia, fringind si inima unei asariene, printre altele. Ma rog, de fapt eu am vrut sa postez aici citeva din sutele de screenshoturi pe care le-am tras, pentru ca prea erau frumoase sa le pastrez doar pentru mine. Deci, Ravenna Shepard & Co:



Cu Ashley si Tali






Cu Ashley si Wrex



Liara





Wrex



Deci, da, am fost pe luna!











Cu Ashley si Tali, admirind artificiile de la final



Salvatoarea Galaxiei

2 comments:

Cristake1974 said...

Când zisăşi de efect de masă, de îndată m-am şi gândit la Cristian Piedone Popescul.
Dar jocul ăsta... nu are ceva patch, cu nude characters? Că aşa, o fi el frumos, dar parcă îi lipseşte ceva, aşa... ca un fel de sare şi piper, ă? ;))

Cristake1974 said...

Da' pare interesant. Poate oi muia, pardon frumos, degetul nitel, sa vaz cum e.